Myskväll !

Det blev ingen babysitting idag :P Det går nämnligen magsjuka på mitt jobb så syrran ville inte släpa hit barnen :P
Så nu har jag lillasyster här istället:)
Har ätit hemmagjorda köttbullar, sås och potatis ! MUMS, nu har jag precis kommit ur duschen och nu är evighetsmänniskan inne och duschar ! haha!!

Ikväll blir de bara mys och film. Kanske lite guitarhero ? Vi får väl se..
Imorgon är jag ledig och sedan jobbar jag lördag, söndag, måndag!:)

Idag har det gått superbra på jobbet, mådde lite illa på morgonen efter allt prat och magsjuka. Men de gick över efter ett tag! Jobbade med Lotta hela dagen och de va bara tok som vanligt! haha.. KALASKUL :)

Aja, nu ska jag slänga på mig lite kläder så inte emelie får en hjärtinfarkt när hon kommer ut ur badrummet och ser mig naken ;P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0