En ledig lördag

Emelie och Jimmy kom till mig igår. Vi kikade på film och tog de lungt.
Spelade lite guitar hero också !:D Äntligen någon som vill spela med mig. Ted spelar inte guitar hero den tråkmånsen:P
Emelie och Jimmy ligger och luktar svett och sover i min säng för tillfället! haha .
Vet inte när dom gick och la sig, men jag somnade iallafall halv 3 !!

Nu har jag varit ute på en promenad med unique och snart ska jag börja tvätta. Tänkte skita i tvättningen i helgen och ta de på måndag kväll, men va fan jag har ju inga rena kläder:P Så jag hade tur när jag såg att de va ledigt idag .
Så de blir tvättning och städning hela dagen, hoppas på lite regn och åska också !! Pallar inte den här fuktiga luften.
De kan regna idag så det blir lite skönare, och imorgon kan de vara supermycket sol, men inte så kvavt.

Jaja, måste fixa lite i köket nu!!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0