Fredaaaag.

Ja, då va de fredag :) Min natt har varit hemsk, har mått illa som en gris och drömt massa mardrömmar :S
Mår bättre nu iallafall och ska snart packa väskan och åka till Härnösand :) Längtar som ett tok efter min underbara storasyster !!
Trots att vi ska packa och flytta så känner jag på mig att det kommer att vara riktigt trevligt :)

Imorse när  jag vaknade kände jag mig sjukt deprimerad ville bara försvinna. Kanske kan bero på att jag haft en jobbig natt, vet inte..
Men nu är jag på strålande humör! Har insett att jag har ett underbart liv, underbara vänner och ett underbart jobb! Kan de bli bättre?
Dessutom har jag kommit fram till att jag ska sluta klaga på mig själv, sluta trycka ner mig själv.
Det har alltid varit ett jävla klagande på mig över min vikt och allt sånt. Men guess what? Jag är faktiskt inte så tokig ändå. Människor får tycka vad dom vill men jag är faktiskt inte så stor som jag alltid trott.
Jag har ju trots allt gått ner massor i vikt den senaste tiden och det ska jag vara nöjd över. Jag kan inte tappa alla extra kilon på bara några veckor. Jag börjar se resultat och det är huvudsaken.
Jag tror att anledningen till att jag faktiskt gått ner så mycket i vikt beror på att jag är lycklig nu. Jag har inga som helst bekymmer. Jag mår bra :)
Nu ska jag göra mig klar och sedan ska jag gå ut och dela med mig av all min glädje och lycka :D

Inte visste jag att det kunde vara så här underbart att vara ensam och övergiven i njurunda ;D hahha!!

TJJOOOO!

Kommentarer
Från: Lisa

Gud vad underbart Malin :D Jag blir så glad för din skull! :)

2009-12-11 @ 17:58:18
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0