Tagit listan från syster. JanniceNordin.blogg.se

Tio KAN

Kan du röra på öronen? Nej
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Absolut !
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej, verkligen inte, inte ens i 4 minuter. Om jag inte är ensam då :P
Kan du vara på fest utan att dricka? Nej, ramlar på någon grogg i slutändan.
Kan dina vänner lita på dig? Ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? Har precis tagit ut min piercing där, så nej.
Kan du suga? På vad?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nej.

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja L
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Ja, 4 systrar och en bror
Har du varit full den här månaden? Ja
Har du någonsin haft sex med någon? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? De har dom nog gjort flera gånger, fast mest för mitt eget bästa.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej, älskar frågor
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja, efter att jag åt middag
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej, undviker att tänka på sånt.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja, någon gång0
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? Hanna
Vem älskar du? Ted och min underbara familj
Vem hade du senast sex med? Ted of Course
Vem vill du bli full med? Alla mina vänner som jag inte träffat på länge
Vem är den bästa artisten? Ville Valo <3
Vem pratade du senast i telefon med? Jannice
Vem har du en liten crush i? Ted :D
Vem är snyggast i världen? Ville Valo
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Jannice och Mats
Vem är snällast i världen? Min familj
Vem vill du prata med? Mamma : )
Vem sov du med senast? Ted
Vem såg du full senast? Mamma ;D
Vem vet allt om dig? Hanna tror jag.
Vem kysste du senast? Ted
Vem kramade du senast? Ted
Vem kan berätta allt för dig? Den som vill
Vem kan du berätta allt för? Hanna, Jannice och Malin
Vem hatar du? En granne till mig som är en bortskämd liten snorunge som tror att hon vet och kan allt.


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0