vet inte riktigt..

Jag är glad, samtidigt som de är något som gör mig orolig.
Jag har ingen aning om vad det är, men det måste ju vara någonting. Det stör min sömn, vilket påverkar mitt humör osv..
Idag har jag varit upp och ner som en jävla berg och dalbana. Ena sekunden jätteglad, och i nästa sekund skulle jag bara vilja krypa under jorden.
Det jobbigaste är att jag inte kan sätta fingret på vad det är som gör så här mot mig. Antar att jag kanske bara har en taskig period. Jobbar ju rätt så mycket, och de blir man ju också rätt utmattad av. både psykiskt och fysiskt!
Hade tänkt att jag skulle promenera idag och göra massa annat. men jag bestämde mig på vägen hem från jobbet att jag skulle behöva ligga på soffan och inte göra något. och de har jag gjort!
Det mest ansträngande jag gjort idag va att duscha, en lååång dusch tog jag. och nu har jag tänt massa ljus och myser i min ensamhet i vanlig ordning.

Typ bara 1 vecka kvar, och sedan åker jag på kryssning med favoritemlan och fler:D Ska bli så jäkla roligt.
Och skönt att göra något annat! De behöver jag :)

Nu ska jag slå på en film och hoppas på att jag ska somna till den. Skiter i om jag sover på soffan, bara jag får sova!

Kommentarer
Från: Jannice

Vad bra att du har slappat idag gumman! Du måste ta det lite lugnt.. Älskar dig! Puss

2011-03-08 @ 20:58:03
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0