Snart helg igen !:)

Tycker att dagarna flyter på så himla fort!
Nu är de helg igen, tycker det är lördag och söndag varje dag:P
Inget mig emot, men de känns som att tiden rinner iväg liksom!
När ska man hinna med allt? Och framförallt hinna med sig själv?
Har ju börjat spendera lite mer tid på mig själv iallafall, har varit och solat 2 gånger nu.. Så förhoppningsvis kan folk sluta fråga om jag är sjuk eller mår dåligt när jag är utan smink! Blekfis som jag är.
I helgen är jag ledig, då ska jag åka ut till söråker en sväng tänkte jag, min bästaste farmor fyller ju år<3
Sedan så ska jag hem till min favorit Emelie och ha trevligt:) De gillas!
Sjukt längesedan vi umgicks nu, jättetråkigt :( Men de är ju så när vi jobbar så olika.

Söndag så ska jag nog bara vara bakfull och inte göra ett jäkla dugg:D De är nog de bästa!
Förhoppningsvis så kan jag få lite förlängt schema, får se hur de blir. Men jag håller alla tummar jag har:D

Nu har jag precis avnjutit lite korvstroganoff;) Jag är lätt bästa kocken :D:D
Ska umgås lite med lillasyster nu en stund innan hon ska iväg och jobba natt:)

Kommentarer
Från: Jannice

Jag har också ätit korvstroganoff idag, middagen var klar när jag kom hem från jobbet :)

2011-03-03 @ 20:15:15
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0