Så mycket bättre :)

Idag känner jag mig riktigt pigg, men jag försöker ändå ta det lugnt och mest bara vila.
Även om de är svårt pga det sjukt fina vädret! Hade velat tagit en långprommis, men de är nog en jättedålig idé.
Den enda ansträngning jag gör idag är att tvätta lite :)
Imorgon är det dax att ta sig tillbaka till verkligheten igen, jobbar 7-17 imorgon och på onsdag :) sedan är det torsdag och då åker jag på kryssning med min bejb:D så jääävla roligt vi ska ha! så jag får inte bli dålig igen nu ;P
Ska bli så roligt att göra något annat för omväxlingsskull. Träffa andra människor och bara strunta i allt här hemma!
De behöver jag :)

Altanen börjar tina fram nu :D Skulle haft en spade så jag kan skotta bort lite så jag kommer ut på den också ;P
Får ju bara upp dörren 2 dm ungefär! Men de får jag ta en annan dag:D Vem vet, är det såhär fint väder så kanske de har tinat ännu mer tills jag kommer hem på lördag så jag slipper klättra ut genom fönstret och skotta fram dörren!:D

Nu ska jag äta lite glass och sedan hänga lite tvätt :) Sedan ska jag försöka vila en stund, kommer bli svårt med tanke på att jag är på världens bästa humör idag!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0