Onstaaaaa

Dagen har gått sjukt fort idag, vilket är super skönt eftersom jag är så trött mest hela tiden :)
Har köpt lite vitaminer och sånt nu så jag kanske blir lite piggare förhoppningsvis. Måste ju få till sömnen också iofs. men jag försöker så gott jag kan:)
Va inge pigg alls imorse när jag vaknade, ont i kroppen, hosta och ont i halsen. men 2 ipren så gick de över:)
Förutom den där jäkla torrhostan då :P

På lunchen kom Jenny och bjöd på smörgåstårta:D SÅ jävla gott! Höll nästan på att äta ihjäl mig!
Jättebra med tanke på att jag försöker sluta äta massa i onödan:P Men ibland måste man ta chansen. inte alla dagar man får så gott till lunch :) Imorgon blir de potatis och purjolökssoppa iallafall:)
Ska försöka ge mig ut på en promenad på lunchen imorgon också :) får se om jag hittar någon lat arbetskamrat som orkar joina ;P haha

Nu ska jag gå och tvätta av mig lite och sedan krypa ner i soffan och kika på tv innan det är dax att sova:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0