Ibland har man tur!

Hade jag inte haft syster på besök inatt så hade jag med all säkerhet försovit mig ganska rejält!
Alarmet på min telefon tyckte att det va en utmärkt idé att strejka imorse. jag vet inte vad den fick för fnatt men jag hoppas att jag lyckas fixa de nu.
Va trött som tusan på jobbet, inte så konstigt egentligen.. Det är ju inte direkt så att man vilar upp sig när man äntligen är ledig. Snarare tvärt om, det är när man jobbar som man vilar!
Hade tänkt att jag skulle gräva ner mig i soffan när jag kom hem och inte göra ett dugg.
Men de misslyckades jag ju med, började med att städa direkt när jag kom hem.
Och nu ska jag snart gå upp och sola lite och sedan blir det en promenad:)
Lika bra man håller igång som vanligt, det blir alltid bäst så!:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0