De är mest syndast om mig..

..i helaste världen!
De är så jag har känt mig i helgen. Och så får man känna ibland.
Har fortfarande lite feber osv.. Har sovit några välbehövda timmar nu, och planerar inte att göra något annat resten av kvällen. Jag satsar bara på att blir frisk nu.
Vitaminer, ipren, vatten och glass lever jag på just nu :P
När jag hostar så känns det som att huvudet ska explodera:O Och jag hoppas verkligen att de inte gör de!


Igår satt jag och kollade på melodifestivalen för första gången i år:P
Som vanligt blir man arg över resultatet.
Fattar inte vad folk anser vara bra musik?
Erik Saade's låt va ju sämst! Den va verkligen sämst av alla!! Och Danny's va inte heller så jävla mycket bättre!
Alla dom bästa låg längst ner med knappt några poäng alls!:S
Sista gången jag kollade på melodifestivalen iallafall.. och jag är nog inte ensam.
Dom kan lika gärna lägga ner den där verksamheten!

Nu ska jag äta lite glass så jag kan försöka förstå de positiva med att vara sjuk

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0