Ingenting är bra idag!

Vill göra något, men jag är alldeles för seg för att hitta på något.
Skulle kunna se på film, men de känns också bara jobbigt!

Sånna här dagar som man önskar att man hade någon, någon att mysa med, prata med och bara göra ingenting men ändå känner man sig ändå nöjd.

Emlan kom och hämtade mig igår kväll, så vi låg och surrade AAAALLDELES för länge innan vi somnade, men vi kom upp imorse och dundrade iväg till jobbet!
Har varit jätte lugnt på jobbet idag, skönt men en mjukstart efter den här helgen ;)
Fast jag skulle vilja ha helg varje dag, alltså lediga helger :P Helgen som kommer ska jag jobba! De känns mindre kul, men de är ju sånt som man bara måste göra! DUMT..
Jag ska bli hollywood fru ! de skulle vara något för mig de ;P haha..


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0