Jobb, jobb, jobb..

gör man något annat? Känns inte så ibland!
Har varit så sjukt trött på jobbet idag, sov som en stock på lunchen..

Sedan jag kom hem har jag inte alls mått nå bra.
En klump i magen, hela jävla tiden! Vet inte vad de är frågan om.
Ångest, ångest, ångest.. Känner att jag bara skulle vilja gråta lite. men de kan jag inte.
Jag skulle behöva sova, men jag kan inte. för jag vill inte somna, för då drömmer jag bara sjuka drömmar som jag ska hålla på och fundera över sedan.

Imorgon eftermiddag ska jag iallafall åka upp till Jannice, Mats och barna! Det känns otroligt skönt, kan inte beskriva hur skönt de ska bli att få träffa mina änglar! Mina bästaste. Hoppas på att dom ska kunna ge mig lite ny energi!<3

Kommentarer
Från: Jannice

Det ska bli så underbart att få träffa dig igen (mer än någon enstaka timme)! :) Syns om några timmar.. Puss!! <3

2011-02-14 @ 07:31:39
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0