Helgen :)

I fredags for jag och tog farväl av min lägenhet en sista gång i bommen och lämnade igen nycklarna! Tack gode gud att jag är fri den :P
De va ett ställe i vardagsrummet där zigge va och klöste när jag hade honom som dom måste tapetsera om, men de blir nog inte många kronor! Glad att Vilda håller sig till klösbrädan jag:P
Sedan for jag ut till birsta och skulle kika efter ett par nya skor, hittade mamma, moster och kusin där så jag fick lite sällskap :) mycket trevlig!
Köpte ett par skor, en tröja, lite smink osv:)
Sedan hem och slängde i färg i håret, de börjar ju närma sig färgen jag vill ha iallafall:P färga 1 gång till så är det nog perfa sedan:)
Tränade lite ölhävning en stund och sedan vidare ner på stan.

Gårdagen va nog den värsta någonsin i huvudvärksväg.. har aldrig varit med om någon värre huvudvärk, och den höll i sin tamefan hela dagen. Trots de for jag och syster till IKEA och köpte lite ljus osv :)
Sedan blev de en lugn hemma kväll!
helgen har varit jättebra faktiskt, trots huvudvärken! Och jag är sjukt nöjd med mitt beslut att inte dricka öl igår:P

Idag har jag varit duktig och städat i garderoben, jättefint blev de. också satt jag och kikade på tv, PANG sa de..
Går in och kollar, saker ÖÖÖÖVERALLT!!! katter..... :@

Annars så mår jag jättebra idag, rent allmänt liksom!
Jag känner mig glad och nöjd med mig själv och med allt annat :) Längesedan jag hade en sån känsla!
Jag har till och med orkat sminka mig trots att jag bara ska vara hemma hela dagen.
Förut gjorde jag mig alltid i ordning varje morgon, så spelade de ingen roll vad jag skulle göra men jag mår bra när jag känner mig fin.
Men den senaste tiden har jag knappt orkat tittat mig själv i spegeln, bara varit trött och less på allt!
Skönt att kommit förbi den perioden :)
Nu ska jag snart ta en prommis ner till city gross och köpa lite kattmat, även om dom inte förtjänar de efter att ordnat så jag fick städa om garderoben ;P



Kommentarer
Från: Veralena

Gud vilken snygg frilla, eller du ser skitsnygg ut i frillan rättare sagt!

2011-02-27 @ 22:11:23
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0