Extra känslig..

Känner att mitt humör är lite ostabilt idag!
När telefonen gick sönder grät jag hysteriskt en liten stund, men inte så konstigt när jag precis fått en ny för att den andra gick sönder hela tiden på precis samma sätt.
Och nu känner jag mig lite allmänt nere bara, antar att de bara är en sån period.
Är jättetrött, och det vore jätteskönt att sova.. Men jag vill inte lägga mig, vissa kvällar känns det jättejobbigt att gå och lägga sig. Helt ensam, precis som vanligt!
Saknar känslan av att vara kär, jag tror inte att jag skulle kunna bli kär i kärleken ens en gång. som jag va förut.
Den förmågan är borta, de är ju iofs bra.. Men de skulle ju vara trevligt att vara lite kär, en liten stund.
Men, men.. har ju katterna iallafall!;P Dom vill alltid mysa med mig :D

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, och förhoppningsvis somna om en liten stund!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0