TJO!!

Fy tusan vad skönt med vår :D UNDERBART !! de betyder att jag fyller år snart också, knappt en månad kvar:D
Snart sommar också, i sommar ska jag jobba som ett tok. Ledig vecka 31 så då blir det naturligtvis rättvik för hela slanten :)
Har haft ett par jäkla veckor nu om jag ska vara ärlig, dåligt med jobb så jag har varit orolig över de. Och sedan har jag funderat mycket över livet, vad jag vill göra osv.. Tänker så mycket ibland att jag blir galen på mig själv.
Har också funderat över de här med vänner, så jäkla många människor som jag trodde stod mig nära, som jag kunde lita på. Men så är inte läget. Enda gången det passar att höra av sig är när man har problem eller om det handlar om att supa sig redlös.
Tråkigt men sant !:( Känns så tråkigt bara tycker jag, varför ska jag alltid lyssna och ställa upp när ingen kan lyssna på mig när jag behöver de? De är inte ofta jag ber om råd eller så, eftersom jag gärna håller saker och ting för mig själv så länge det är möjligt. Men dom få gånger jag verkligen behöver någon så finns det ingen där!
Dom få riktiga vänner jag har bor så långt borta att det är ingen man direkt åker till en eftermiddag för att man bara vill umgås en liten stund!!
Ibland känner man sig bara så himla lurad, och därmed känner man sig så förbannat ensam många gånger.


Som jag sa tidigare så har jag inte jobbat så jäkla mycket den senaste tiden . Vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort, tiden har bara runnit iväg ! Tråkigt att man inte tar vara på en lediga tid man har när sommaren snart är här och det innebär massa jobb. Ska bli ändring på de!!
I helgen ska jag jobba arslet av mig iallafall.
Delad tur fredag, heldag lördag, delad tur söndag och dag måndag.
Kommer att bli lite halv jobbigt när man inte varit så aktiv men de ska jag nog klara av:) Bara man tänker på att man tjänar pengar så brukar de flyta på rätt bra :)

Lillasyster är här så jag ska joina henne i soffan och se klart på filmen innan hon slocknar :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0