Zigge zigge zigge

Ja, mammas katt har lugnt börjat känna sig hemma nu. Han öppnar alla skåp i köket och tar sig en titt om det finns något spännande. Nu har jag fått satt för så han inte kommer in i skåpen :P

Igår så va jag och klippte mig, faktiskt riktigt nöjd :) Även om jag fick klippa av en del :/ Nästan 2 decimeter!
Efter de så for jag hem och gjorde i ordning mat, evelina kom och åt tacotårta med mig och sedan så färgade vi mitt hår och kikade på Lets Dance :) Mycket trevligt!!
Nu sitter jag på jobbet en stund bara för att jag har så jäkla lite att göra:P Ska traska bort på bolaget lite senare och sedan blir de hem och göra sig i ordning !
Ikväll blir de till att göra stan osäker ;) Tokroligt !

Aja, ska kika facebook innan jag är lite social :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0