Onsdag!

Idag for jag in till stan och dejtade mor min :) Åt lunch och strosade omkring på stan.
Hon fick mig till att slänga mina trasiga skor och köpa ett par nya :P Haha, bra inflytande hon har på mig?
Jag som inte får shoppa! haha, men de va ju välbehövligt !:)
Har insett att jag har ärvt mitt shoppingbeteende från mamma, hon är fan lika dan. haha, märkte de idag när vi va på stan ! Hade jättetrevligt iallafall !
Sedan for jag hem och lagade lite mat och sedan blev de en lååångprommis :) Skönt som tusan, fast nu har jag ont i benen och skinkorna ;P Då vet jag ju att jag gjort någon nytta iallafall!
Nu ska jag och Emelie slå igång någon film eller så :) myys. Emelie sitter och fikar nu, är fikasugen jag med men jag ska inte äta så mycket på kvällen så jag hoppar kvällsfikat idag :) Ska ju ha myskväll imorgon så då blir de nog till att äta lite skit ;P

Imorgon hoppas jag på att jag får jobba! Trött på att vara hemma nu, blir galen snart..
Mamma skulle komma ut imorgon eftermiddag/kväll och låna mitt badkar!:P Dom har ju inget badrum för tillfället så då passar hon på att utnyttja mig ;) Hon ska väl se så att Zigge lever också, så jag inte är elak med honom :P

För övrigt känner jag mig på toppen humör just nu, trots att jag känner lite panik över jobb osv.
Mår faktiskt ganska bra ändå, och jag är så sjukt lycklig och inser vilket jävla bra liv jag har ändå.
En helt underbar familj och fantastiska vänner, kan de bli bättre ? Ibland kan jag inte riktigt förstå vad jag gjort för att förtjäna de. Tycker själv att jag kan vara sjukt förvirrad och har gjort lite dåliga val osv, men ändå får jag vara så här lycklig !! Någonting bra måste de ju finnas med mig ändå :)

Testade lite bikins idag på stan :/ Inte så jävla roligt, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST! Tur att jag börjat röra på mig nu, verkligen på tiden :P
Hittade ingen bikini iallafall, antlingen va dom för små eller för stor. Jobbigt när man är i mellan två storlekar:P
Kan faktiskt skryta lite och säga att jag är nere på samma storlek nu som jag va 2:a året på gymnasiet !:D
Även om jag känner att jag har en bit kvar dit jag vill komma så är jag stolt över mig själv.. Så nu är jag mer pepp än någonsin :)

Dax att vara lite social med syster nu :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0