Då va de måndag igen!

Helgen har varit super iallafall !
Hade skitroligt i lördags, Evelina och Frida kom hit och bestämde vad jag skulle ha på mig eftersom jag alltid har sån beslutsångest :P Sedan for vi till Emma, dansade och sjöng som nå galningar :D
Vidare in till Emelie i stan, naturligtvis gjorde jag årets vurpa ner i en snödriva !! haha, hade skrattat så mycket i bilen in till stan så när jag skulle kliva ur hade jag ingen kraft i kroppen. Men där låg jag bra en stund :P haha!!
Jag och Frida gick ner till Memento, träffade Kusin, min äldsta syster och massa arbetskamrater. TOKKUL ! Dansade tills att mina fötter inte orkade bära mig nå mer:P
Ja, hur som helst va de en toppen kväll ! Tack för de brudar :)

Igår morse när jag vaknade kände jag mig mer död än levande. Vinglade bort på ica och köpte cola :P
Sedan så sov jag mest hela dagen, for med Emelie och Patrik till birsta och storhandlade, så nu har jag massa mat hemma:D Grejen är den att när de inte finns nå hemma så är jag sugen på ALLT! när jag har massor att äta är jag inte sugen på något :P
Emelie stannade kvar här hos mig igår och blir nog här ett par dagar :)
Väntar på att hon ska sluta nu så att jag får äta mat! Blir biffar och potatis idag ! MUMS..

Har suttit och kikat på lite resor nu, så jäkla sugen på att åka iväg. men ekonomin tillåter inte de :(
Jag om någon skulle behöva komma iväg lite och samla lite krafter!!

Nu ska jag kika lite på facebook och sedan ska jag ringa DanneJävel och se om han ska med på en promenad ikväll :)

HEJPA

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0