Vad är det med karlar och strumpor i sandaler egentligen ?:O

När jag satte mig på bussen på vägen hem satt de en "gubbe" brevid mig. Eller gubbe och gubbe, 35 års åldern kanske.
På sig hade han :
  • Bruna shorts,(jeanstyg som va frannsigt därnere )
  • En hawaii skjorta
  • Jeansjacka
  • Svarta strumpor uppdragna till halva vaderna
  • OCH SANDALER!!
Jag gjorde allt jag kunde för att jag inte skulle skratta, jag förstår verkligen inte varför alla karlar ska envisas med att ha strumpor i sandaler. Speciellet uppdragna så långt de bara går.
Resten av den här gubbens outfit gjorde ju inte saken bättre heller.
Jag brukar inte döma folk men de där tog verkligen priset! haha..
Har försökt ritat en bild i paint så ni ska få en liten bättre bild av honom ;)



Btw, spana in frisyren ! Inte illa för en i 35 års åldern ;P

Kommentarer
Från: Johanna

Hahaha jag tror jag dör!!! :P Å jag älskar bilden du gjort! ;)

2010-06-03 @ 09:49:25
URL: http://jruna.blogg.se/
Från: Moa

Fy tusan vilken snygg bild du gjort Malin!!

2010-06-27 @ 21:43:37

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0