Bloggtorka...

som vanligt då :/
Helgen som var va helt underbar!! I lördags va jag, Mathilda, Michaela, Gina och Patricia i Ginas stuga ute i skogen någonstans:) Hade så fruktansvärt roligt.
Så jäkla längesedan jag va på en sån där riktig "tjejkväll", bara en massa tok mest hela tiden.
Mathilda kom på idén att vi skulle välta kor. Enda grejen va ju att de va tjurar. Haha!! Lyckligt nog för oss så la sig alla kor ner för jag tror inte de hade varit så lyckat;P
Jag och Mathilda badade, mitt första dopp i år. Kallt som satan, fast inte riktigt så kallt som jag hade förväntat mig.. Alkoholhalten i kroppen kanske hade lite med de att göra?:P
Hade en riktig kanon dag/kväll med 4 underbara brudar och god mat:) De måste vi verkligen göra om!

I veckan har jag jobbat och gått och vänta på att de ska bli den 28:e så att mitt sommarschema börjar :P Eller först väntar jag ju på midsommarafton såklart;)
Skulle egentligen upp till Norrfällsviken i helgen med Zchåken och massa grabbar, men jag bangade :P Kändes lite jobbigt att behöva vara den enda tjejen;P
Så morgondagen ska spenderas med Emelie och Patrik hos Patriks kompis. Ska grilla och lite så :)
Blir nog trevligt skulle jag kunna tänka mig!

Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen . Har råkat vänt på dygnet den senaste tiden så nu är jag ständigt trött :/ Dryyygt. Men jag överlever ;D

HEJPA!

Kommentarer
Från: Mathilda

Det var inte TUR att dom kossorna/tjurarna la sig ner, Malin. Det var SYND SOM FAAN! Fatta hur kul det varit att välta? Vi måste definitivt göra det innan sommaren är över! :))))

2010-06-25 @ 01:26:12

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0