21 år !!

I lördags va de barty hos mig!! Så jävla roligt jag hade.
Längesedan jag mådde så gott faktiskt. Massa människor jag tycker om och bara allmänt trevligt :)
Va på memento en sväng där vi sjöng lite kareoke, eller sjöng och sjöng. vet inte om man kan kalla de för sång!:P
Jannice körde med lite snygga lady gaga moves på dansgolvet och jag trodde jag skulle dö!! hahahahhahah
Söndagen va värre, vaknade med årets skallebank.. tur att jag och jannice städade på natten iallafall så jag slapp de:P Hade ryggläge mest hela dagen och sedan blev de en liten prommis på kvällen !

Igår hade jag främmande eftersom jag fyllde år :) Grattis på mig! Stor flicka nu;P hela 21 år, snart är man 30 och sedan är de dax för pension ! haha
Jag och Emelie lanade hela kvällen i patriks soffa sedan :P Jag la mig väl vid tre tror jag, sedan fick jag skrika på patrik 100 gånger i morse och säga åt honom att sluta snoza för jag vaknade hela tiden :P

Upp i morse och duschade, gjorde mig klar och sedan för jag till birsta och träffade Angelica :) Mycket trevligt, satt ute i solen och surrade en massa så nu har jag en liten lätt bränna på mina armar känner jag :P
Skönt att få prata av sig lite tyckte jag :)

Nu ska jag färga håret på Emelie och sedan ska vi väl äta någon mat :) Hon tycker jag ska sova här inatt också, så vi får se hur jag gör !

Annars mår jag toppen, trots att de varit en massa. Är tydligen numera singel !:O
Blev lika förvånad som alla andra när jag fick se de, men thats life:P
Ska jag vara ärlig så har jag inte tid att vara deppig över de nu, solen skiner, det är varmt och jag mår faktiskt bara allmänt bra :)
Det är klart, alltid tråkigt när de blir såhär. men varför ska man deppa över någon som inte bryr sig heller? Bara dumt.
Finns annat att lägga energin på :)

Ja e int bitter!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0