2 Juni

Tänka sig att vi redan är inne i Juni, tycker att sommaren nyss va slut :P Skönt ändå att tiden går fort :)
Tror att de kan bero på att de har hänt så mycket under vintern så tiden bara rusat förbi !

Jag måste bara säga att ibland är det så jäkla bra att min kära lillasyster är så slarvig som hon är(värre än mig).
Hon sa att hon hade tagit med sig de mobila bredbandet och jag skulle ta med mig datorn för hon ska hit efter jobbet. Men precis när hon hade gått kom jag på: FAAAAAN, varför hon inte ur bredbandet ur hennes väska så hade jag kunnat suttit vid datorn i väntan på henne.
Sedan när jag skulle springa till bussen såg jag att hon hade tappat ut de ur väskan i hallen ;)
Ibland har jag tur :D

Solen försvann ett tag, men nu är den tillbaka så jag tänkte ta en liten promenad nu !! Blir en längre promenad ikväll:) Sedan kommer ju Emelie hit så då ska vi färga håret på henne så hon blir fin inför studenten nästa vecka:) skulle egentligen göra de igår, men som vanligt när vi ska göra något så säger vi de hundra gånger. Alltså att vi ska göra de men de händer aldrig!! haha
Som igår.

Emelie: Malin, ska kolla vad de finns för Mat?
Jag: Aaa
15 min senare
Emelie: Malin, kolla vad de finns i frysen
Jag: Aaa, snart
20 min senare
Emelie: Nä, nu måste vi fan göra mat. Jag svälter ihjäl
Jag: Jamen kom så går vi och fixar de då
15 min senare
Jag: Vad ska vi äta då?
Emelie: Har du inte kollat i frysen?
Jag: Näe
Emelie: Men gör de då.
10 min senare
Jag: Ja, kom nu så fixar vi mat
Emelie: Okej

Vi går in i köket, stirrar i frysen en liten stund och sedan blir de äntligen mat.
Haha, vi i ett nötskal !;P
Kan inte förstå att Emelie ska ta studenten, jag tycker ju inte att hon är så stor som hon faktiskt är:)
Så stolt över henne, som hon kämpat de här sista året i skolan med allt jävla pluggande.
Alla gånger hon varit grinig för att hon inte fattar något, men nu är de äntligen färdigt med de!
Och hon har klarat sig med bra betyg också:D

Näe, nu blir de en liten promenad ut i solskenet :)



Världens bästa lillasyster <3

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0