Packa packa packa!

Va helt slut när jag kom hem efter jobbet klockan fem! Varit helt snurrig på jobbet också.. Mycket i skallen nu.
Bort på ICA och handlade lite till middagen, sedan hem.. slänga i sig maten, sedan ner i förrådet och rota fram några kartonger.
Emelie har packat ner hela sitt liv nu och de fick plats i två kartonger (bortsett från kläderna), jag har plockat ur min tvbänk och skrotskåpet i köket och de blev 2 kartonger. Förstår verkligen inte att jag har så mycket saker som jag har. De ska ju rensas en massa också :S längtar till på onsdag då jag förhoppningsvis får mer kartonger så jag kan fortsätta packningen.
Vill vara klar med de till jul, eftersom jag flyttar den 27:e och jag vill inte hålla på att packa under julhelgen. Då ska jag försöka hålla mig så långt borta från mitt hem som möjligt så jag inte blir deprimerad över att all julstämning här hemma förmodligen kommer ligga i en kartong.
Längtar som fan tills att flytten är klar, men allt som ska ordnas innan dess.. Jag som alltid stressar upp mig för allt och ingenting :P Inte bra för min lilla hjärna! haha

Imorgon ska jag upp klockan 6 och tvätta, sedan väntar jobb! Efter de blir de nog rensning av förrådet!
Fortsätta städa undan lite här hemma, och umågs lite med Emelie så kanske jag kan varva ner lite :)

Kommentarer
Från: Veralena

Vart ska du flytta?

2010-12-13 @ 22:16:29
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0