Jag är så glaaa!

Bästa dagen på sjuuukt länge :D Va lite småless imorse av många anledningar.
Men nu är de asbra! De löste sig liksom..
Så imorgon ska jag ringa nordeken och säga upp min lägenhet! Och om allt flyter på som de ska
så flyttar jag den 27:e december! ÄNTLIGEN kommer jag ifrån den här hålan :D

Har gjort en ordentlig städning idag, känns skönt att veta att det är så rent som de kan bli :)
Skulle behöva rensa lite i förrådet, och skicka upp mammas alla lampor upp till henne osv. Men de får bli en annan dag.
Nu ska jag bara lyssna på musik och må bra :)
När lillasyster kommer hem blir de väl myskväll som vanligt :)<3 En vecka kvar till hon flyttar också!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0