De rullar på !

Också blev de tisdag, de känns som att dagarna rullar på rätt bra, håller alla tummar på att de kommer vara lugnt på jobbet idag! Jag orkar verkligen inte med all stress som är runt omkring allting. Jag måste försöka varva ner lite nu innan jag tar slut på luft helt och hållet.
Sovit dåligt inatt, vaknat 1 gång i timmen och trott att jag försovit mig. Har jättekonstiga drömmar, om att jag varit fast någonstans med några kompisar, bara hamnat hos en massa skumma typer som åt hundar. och sedan helt plötsligt så va jag ett litet barn som blev illa behandlat. Ja, kände mig helt utmattad när jag vaknade!
Nu sitter jag och väntar på patricia, dax att bege sig till sitt andra hem:P Eller som vissa på jobbet säger, mitt första hem :P
Längtar verkligen till på fredag, då jag är ledig och får åka till mammsen <3
Sedan är de full rulle som gäller igen, måste försöka hinna med att åka till pappa också under julhelgen, antar att de blir på annandagen :)

Just ja, jag som är så sjuuuukt duktig på att planera.. ska handla julklappar på torsdagkväll! alltså dagen innan julafton, hur bra får man bli? Jag hoppas för allt i världen att alla andra människor inte tänkte som mig och att dom har bättre saker för sig, så man slipper boxas ute i birsta :)

Ingen mer uppdatering för idag, eftersom jag ska till Emelie idag och umgås med henne :) Får se vad vi ska hitta på nu när hon inte har någon propplösare hemma! haha, sist jag va där satt vi och försökte fixa stoppet i hennes handfat. haha!! De gick iiiiiinte så bra!;P

Ajaa, ska sluta ordbajsa en massa och göra lite nytta :D

HEJPA!!!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0