Dax för jobb igen !

Väntar på att Sandra ska komma och hämta mig, så blir det jobb till 21.45 ! Tack för att jag har ett liv:P haha

Har hunnit med lite grann idag iallafall, packade lite mer.. och sedan så gjorde jag ren ugnen:)
Också har jag skurat alla tomma skåp i köket osv.
Imorgon ska jag ta tag i dom tomma skåpen i hallen hade jag tänkt.
Det är så himla skönt att få lite gjort varje dag, så man slipper stå där dagen man flyttar och skura som en idiot:P
Tänkte försöka städa och göra klart så dagen jag flyttar är det bara dammsugning och skuragolv som är kvar :)
Tänk att de bara är en vecka kvar :D Halleluja! Som jag längtar :D:D

Ingen som vill köpa tvbänk och en jättetjock tv ??
Jag har insett att jag måste köpa en ny tv, för jag kommer inte få plats med min gamla i lägenheten :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0