blev bara tvungen !

Tog till kökssaxen och kapade luggen en aning:P Klippte ju den för en vecka sedan, men den va redan skitlång!
Blir galen på den satans luggen, men jag vill inte spara ut den heller!
Resten skulle också behöva kapas en del, men de kan jag ju inte göra själv!
Nog med att luggen är lite skev, men den får duga ;D
Är nöjd med denna lugna helg, skönt att slippa vakna upp bakfull:P Kanske ska prova de lite oftare på helgerna!
haha

Nu är det snart dax att hoppa i säng. Jobb imorgon 7.30-12 :) Skönt med en kortdag, längesedan jag hade en sån, lite mjukstart nu efter helgen :)
När jag slutat ska jag åka in till stan och lämna in min satans telefonjävel! Hoppas på en ny så jag slipper lämna in den här en gång till.. Sedan får vi se om EmelieW inte är allt för sjuk så kanske jag dejtar henne en stund och sedan hämta väskan som jag glömde hos Zandra igår :)

God natt !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0