ska försöka åtminstonde!

Bloggen har fått vilat ett tag nu.
För er som inte vet det så har jag och Ted bestämt oss för att flytta ifrån varandra.
Jag bor hos tillfället hos Mikaela den ängeln som ställer upp och låter mig låna hennes soffa.
Har varit här sedan vi fredags! Har packat alla mina grejor och nu väntar jag bara på en lägenhet.
ska kolla på en nu på fredag. förhoppningsvis blir det den och jag hoppas att jag kan flytta in så snart som möjligt.
Vill verkligen få lite ordning på allt. Lite jobbigt att vara hemlös och bo i påsar:P
Annars så jobbar jag och står i, måste ju jobba som en dåre så jag får nå pengar! hehe. Har ju inte så värst mycket möbler som kan få plats i en etta. är det någon som vet om en fin tresittssoffa så säg till mig :)

Ikväll är de tvättstugan som gäller, har 1 maskin kvar av tre nu. Känns konstigt att inte ha så mycket kläder att tvätta men jag vänjer väl mig vid det antar jag:P
snart börjar ugly betty också :D OOJAAA!! som jag längtat. Sedan är det ju desperata hemmafruar också!:)

Aja, har inte så mycket inspration att skriva nu men jag hoppas att lusten kommer tillbaka snart!

Hej på er.


Kommentarer
Från: karla

men vad säger =/ lätt inte något roligt! hoppas du hittar en bra och fin lägenhet som du kommer trivas i! sköt om dig!

2009-10-07 @ 15:44:11
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0