En trött Malin ?

Gick och la mig i sängen och skulle ta en powernap till idol började igårkväll!
Vaknade klockan nio yr som om jag hällt i mig en flaska vodka så jag gick och la mig igen.
Så nu kan jag lova att jag är riktigt utvilad:P Haha.
Har precis tagit en morgonpromenad med unique och nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt!
Sitter och tänker så det knakar. Madde är hos sin mamma, annars hade jag velat börja fixa med hennes blogg så den blir klar någongång. Men det blir i helgen istället!

Kan ni förstå att det fortfarande va frost kvar efter natten idag när jag va ut klockan tio ? Brrr. Nu är de kallt.
Lite kallare kan det bli så jag kan börja använda mina vinterskor:D

Ska slänga i mig lite frukost nu:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0