Dålig uppdatering !

Har varit utan dator i helgen eftersom Mikaela varit borta så jag har inte kunnat uppdatera :P Sorry för det.
I fredags for jag in till stan efter jobbet och träffade Mamma, gick och kikade lite och sedan for vi hem till henne och åt.
Runt åtta tiden kom patrik och hämtade mig så jag for hem till han och umgicks med syster och honom.
Eller umgicks och umgicks, vi skulle se på film och både jag och Emelie somnade :P haha!! Systrarna lundberg i ett nötskal :P
Lördag så jobbade jag kväll och idag jobbade jag fram till tolv. Sedan for jag hem och somnade på sängen efter surrat med madde en stund :) Är trött som tusan !
Nu ska jag se klart på top model och sedan är det ensam mamma söker :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0