Äntligen !

Nu har jag varit och kollat på lägenheten :) Den va jättefin förutom lite småskavanker som dom ska fixa. En vägg i köket som ska bli fondvägg pga några hål i väggen.
I vardagsrummet va de lite fettfläckar på en vägg och hål i en annan så där ska dom fixa de också :) Jag kommer nog att trivas jättebra där.
Den 2:a november är det sagt att jag ska få flytta in, men maria på nordeken skulle säga till dom som bodde där nu att jag kan flytta in tidigare om dom blir klar innan 2:a november :) hoppas att jag får den tidigare. orkar inte vänta nå mer nu! haha, även om de bara är ca 3 veckor kvar så känns det som en evighet med tanke på att jag inte har något hem nu utan våldgästar mikaelas soffa:P

Nu försöker jag få tag i Madde, har så jäkla tråkigt och skulle vilja hitta på nå.
Igårkväll satt jag bara och ugglade framför tvn. Blä !!

I helgen blir det jobb iallafall, lördag kväll i kvissleby1 och söndag hela dagen i kvissleby 1:) Pengar pengar :D
Hoppas på att jag får massa jobb till veckan också så att dagarna går fort. När man väntar på något så känns varje sekund som en evighet.
Aja, nu ska jag försöka få tag i Madde igen :P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0