Seg dag

Idag har jag sovit alldeles för länge, vill inte säga hur länge för jag skäms nästan lite grann. Va på jättedåligt humör när jag vaknade också, så de blev inte bättre av att kolla ut och se att de regnade.BLÄ.
Så idag händer de inte mycket. Skulle vilja åka ut till Hanna och hälsa på men de blir så sent nu om jag ska ta bussen osv:( Kanske ska ta en sväng dit imorgon!


Hanna fyller nämnligen 20 år idag :D GRATTIS PÅ DIG!!! tänk vad tiden går fort och vi fyller redan 20.
Jag kommer ihåg dom gamla goda tiderna och att jävulskap vi va ute på.
Åker nog och hälsar på imorgon.
Grattis igen på Hanna, min allra bästa vän som är helt underbar!! ÄLSKAR DIG.


Kommentarer
Från: Emelie

svar: ja, visst vare:D

2009-05-04 @ 14:33:57
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0