Saker jag vill göra!

Tänkte skriva lite saker som jag skulle vilja göra i mitt liv:)
Det är ingen rangordning! allt är bara huller om buller;P Precis som jag inte gillar att ha det. haha

1. Se Dolly Parton live, of course !! Underbara!
2. Åka till USA
3. Bila i Europa
4. Bli barnmorska
5. Köpa ett jättefint gammalt hus på landet, vid en sjö
6. Klippa page
7. Skaffa barn, 2 stycken
8. Tatuera mig
9. Åka på en kryssning, typ 2veckor


Det är säkert massa mer, men om jag skulle rabbla upp allt skulle ni få sitta och läsa i flera dagar:P



En bild på världens underbaraste och snyggaste 60+are






Vad har ni för drömmar i livet?

Kommentarer
Från: CT

Jag vill ocksa ha ett gammalt hus pa landet!

2009-05-22 @ 18:59:58
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/
Från: Sara

Bila genom Europa är skitkul! Du borde verkligen göra det =)

2009-05-22 @ 19:05:30
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0