Roligt med en fråga :)

Fick en fråga alldeles nyss, och eftersom jag har extremt lite att göra så kan jag väl svara på den då :D Bara för jag tycker det är så roligt att svara på frågor.

Natasha: Vad tycker du är bäst med att blogga :)?

Svar : Jag vet inte riktigt vad jag tycker är bäst, men jag tycker att det är otroligt skönt att kunna säga och uttrycka mig om precis vad jag vill utan att jag har någon som avbryter mig stup i kvarten och ska berätta något annat. Dessutom tycker jag att det är sjukt roligt att skriva, det har jag alltid gillat :) När jag var yngre skrev jag mycket dikter och dagböcker, sagor osv. Skriver fortfarande dagbok (Om lite mer personliga saker som jag inte vill att andra ska ta del av) . :)
Hoppas att det svaret dög :)

Jag älskar att svara på frågor, så är de någon som har något ni funderar över så skriv en kommentar :)

Kommentarer
Från: Jossi

Sv; Varse! :)

2009-05-14 @ 20:58:37
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Från: L

jo de har du rätt i.. har funderat på det men antar att jag är alldeles för feg för det! vet inte riktigt de är enda en trygghet på nåt sätt att bo här.. men vi får väl se hur de blir längre fram =)

2009-05-14 @ 21:42:09
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0