Orka ?

Nu har jag suttit vid datorn ett tag och jag har redan ont i arslet :P
Ska ta en promenad med hundarna så dom får göra ifrån sig.

Sedan så tänkte jag ta en ipren och lägga mig på soffan med en riskudde :)

Väntar på att little people big world ska börja. Det är ett pogram som jag verkligen måste se varje dag :P Vet inte varför. Men de är bara så. Det går 14.30 på 4:an för dom som är intresserad :P Handlar om Amy och Matt roloff, dvärgar i USA som har 4 barn var av 1 är litet . En reallity serie :) Ganska intressant att kolla på tycker jag. Men jag är ju inte som alla andra :P




Häjda!

Kommentarer
Från: Hanna -Mamma till Julia

Hello , tråkmånsen här !:P

Nu ska jag börja kommentera varje gång jag läser , hihi :) Mina tagenter är cccp... ojoj,, nu börjar det spåra ut för domm igeenn..

2009-05-13 @ 13:40:17
Från: Johanna

Det är en underbar serie :)

2009-05-14 @ 16:37:29
URL: http://johqnnq.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0