också jag då, smartast i stan ?

Skulle väcka Ted förut, men jag somnade!! hahahahah, ärthjärna. Så sängkläderna blev aldrig tvättade. Men jag har lagt dom i tvättkorgen till nästa tvättning :) Huvudsaken kläderna är tvättade iallafall !

Nu har jag precis städat igenom lägenheten, köpte ett skurmedel som luktar asgott igår. Så nu är de så fräscht här hemma :) Dock så pajjade jag toasitsen ;P HAHA, skulle plocka bort den och skura där man inte annars kommer åt. La sitsen i duschen och spolade av den. Då lossnade skruvarna ;P Eller de va nå plast grejor som sat fastlimmade.
Så nu får man vara försiktig när man går på toa hemma hos oss, annars finns risken att man ramlar av !!

Nu ska jag göra iordning lite lunch och sedan blir de en långpromenad med hundarna :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0