Morgonpromenad!

Vaknade run kvart i tio och kom på att jag skulle ta en lång prommenad :) Och visst vart de en långprommis.
2 timmar va jag ute och gick :) Är riktigt stolt över mig själv, dock är inte hundarna lika glada. Dom är helt slut stackarna:P haha!
Men nu har jag skavsår på hälen så jag ska ta mig ett fotbad och sedan blir de en dusch :)
Gubben slutar klockan tre idag så vi får se vad vi hittar på! Skönt ändå att han slutar tidigt så vi hinner göra något, annars kommer han hem efter jobbet och sedan är de dax att sova på en gång!

BTW, de va madde som ringde och väckte mig i morse :P Hon frågade om jag kunde jobba till klockan 12 imorgon :) SJÄLVKLART! de är ju lite pengar iallafall, bättre än ingenting alls. Så imorgon blir de till att kliva upp tidigt.
Sedan efter jobbet blir de nog en promenad, samma som idag.
Har bestämt mig nu, dax att röra på fläsket och få bort alla extra kilon jag lagt på mig de senaste 2 åren !!
Satsar på att glida runt på beachen nästa sommar utan att känna sig tjock och klumpig :) Sedan så är de dax att skippa alla sötsaker också ! Så bye bye min älskade coca cola!! Som mina närmaste vet så är jag otroligt cola beroende och kan dricka hur mycket som helst bara de finns i närheten. men inge mer med det.
Jag har kommit på en sak som ska få mig mer peppad också, när jag nått min målvikt så ska jag tatuera mig !:) Har velat gjort de länge men det har tagit emot eftersom tatueringen jag vill ha inte skulle vara nå snygg på en klumpeduns som mig:P

Nu ska jag stoppa fötterna i ett bad :) !

CAIO

Kommentarer
Från: Evelina

Hihihi :) Nästa helg då rockar vi i Bergsjö, right?

2009-05-16 @ 14:30:08
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0