Lillasyster, kom hit!!!

Min segaste lillasyster Emelie kommer väl om en stund. Hoppas jag iallafall, hon brukar ha en tendens att vara sjukt långsam ! Har alltid varit kommer alltid att vara..
När jag och mamma skulle hämta henne hos någon kompis förr i tiden ringde vi 5 minuter innan vi åkte och sa att vi va där om 10 minuter. Och sedan for vi, en bilresa på ca 30 minuter. När vi kommer fram va hon fortfarande inte klar!! HAHA, det kallar jag långsam. Hon borde få ett pris :P

Men hon kan vara precis hur seg hon vill för hon kommer alltid att vara väldens bästa lillasyster!!
ÄLSKAR DIG !<3


Kommentarer
Från: Anonym

Men när börjar det då?? :D Ted hade ju som ingen koll på någonting!!!

2009-05-29 @ 16:48:01
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0