Jag är expert på lördagsnöjen ?:P

Efter att Ted gått till jobbet fick jag ett jäkla ryck kan jag lova. Fixade lite bland porslinet osv, så nu är de ordning i alla skåp igen:P När jag ändå va på G så dammsög jag, skurade toaletten och torkade av lite i vardagsrummet. Bytte lite fruktskålar(eftersom jag har så många och vill använda alla:P) dessutom har jag strukit och bytt duk i köket! haha, .
Städningen jag gjorde va bara en fuskstädning, torkade av lite på ställen där dammet syntes osv. Ska ta en riktig städning innan nästa helg då det är kalas.
Jag kan inte förstå att jag faktiskt snart fyller 20 år!! Helt sjukt vad tiden går fort, jag hänger inte riktigt med och det är lite drygt :/ Har inte insett hur gammal jag faktiskt är, jag har stannat vid 14 år. Haha, lika chockad varje år när jag märker att jag blivit en stor tjej. Men barnasinnet kommer jag alltid ha kvar, man ska inte växa upp och bli en tråkig vuxen surtant bara för att man gått klart skolan!!!
Även om jag är barnslig ibland när jag är på superhumör så kan jag vara vuxen och ta ansvar när de behövs.

Efter min powernap blev jag riktigt på G kan jag lova. Ska snart ta en prommis med hundarna också :)
Längtar efter att få jobba imorgon också, de kändes lite drygt när jag kom hem idag med tanke på att jag bara ha haft "tungt" jobb som här få gångerna jag jobbat. När man varit ledig i typ ett halvår så är man lite ur form. Har glömt bort lyfttekniker osv så jag känner att ryggen har tagit lite stryk dom här dagarna.

BTW, shit vilket jävla väder det har varit idag. Först va de 20 grader, sol och jättehärligt! Sedan kom spöregnet och åskan. Jag satt i fönstret och kikade medan gubben satt på toan och va tokig för att lampan blinkade av åskan och blixtrarna. Haha!! Mesta tiden han satt där inne va de kolsvart!;P Rätt åt han när han alltid är borta´.. haha

Nu ska jag springa ut med hundarna. Om en halvtimme är de det okända på 4 plus :D

Ha en trevlig kväll!! Eftersom jag ska sova tidigt så kan jag ju hoppas att ni alla har en trevlig kväll iallafall och har roligt åt mig också.

Kommentarer
Från: Ingela

Ja :) visst är de vackra!

Man får passa på att gratulera i förskott, dementa här har dåligt minne i fall du inte skriver det igen så (((Grattis)))

2009-05-23 @ 16:41:26
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0