Idag har det varit tunt med uppdatering!

Min söndag !

6.00: Väckarklockan ringer, stänger av den och somnar om
6.40: Vaknar i PANIK!! bitte ska hämta mig 6.50, hoppar upp ur sängen i första bästa kläder.
Borstar tänderna och pinnar iväg. Gjorde mig klar på 5 min ;) Rekord eller?
Åkte till jobbet och jobbade fram till klockan 12.
12.10: Hemma igen, alex är här och hälsar internet är stendött och jag somnar
14.00: Ted försöker väcka mig och säga att jag inte ska sova bort hela dagen.
16.45: Vaknar med lika mycket panik som i morse men nu va de HUNDARNA! skulle nämnligen gå ut med dom men jag somnade om:P
17.00: Upptäcker att min telefon har försvunnit, har ingen aning om var den befinner sig och vet inte om jag kommer få se den i livet igen. Hoppas på att den är på jobbet!!
17.15: försöker vakna till liv.

Vilken dag va ?? En riktigt seeeg dag. Är fortfarande trött, men mest less på att min telefon är borta.
Så om någon vill nå mig får ni ringa på teds telefon.


Kommentarer
Från: Anonym

Vill du ha gratis kläder? Tryck på länken och registrera dig så är det bara att börja samla poäng som du kan byta in mot presentkort i valfri klädaffär.

http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-05-24 @ 18:24:21

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0