Idag är en toppendag!!

Älsklingen väckte mig halv 10, dom hade ringt så han skulle börja tidigare! Så han jobbar mellan 10-20.20 .. Stackarn :(
När jag klev upp och såg att solen sken och de va varmt ute vart jag på värsta jättebra humöret!! Kan jag vara annat?
IMORGON ÄR DE PARTY ;)!!
Idag hade jag tänkt att ägna mig åt lite ta hand om mig själv saker.. Det består alltså av att bada fötter, måla naglar osv :)
Härligt!! Fast innan de ska jag försöka mig på att göra en tårtbotten :) Och plocka undan lite, ta bort lite skor från skostället t ex :P Skostället är proppfullt och då är de skor som jag och Ted använder ofta, alltså "dagliga skor" !! Haha.

Sedan så kommer semlan hit också :) Vart så glad när hon sa för ca 3 minutersedan att hon ska komma !! Jippie. Hon sover kvar till imorgon så hon slipper åka hit imorgon igen :P !

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost. Dock så är jag inte så hungrig, men någonting måste jag få i magen. En apelsin eller så.
Igår fuskade jag lite (jag har börjat äta nyttigt), jag åt ca 5 chips med Ted.. Så jag låg med krampande mage där på kvällskvisten :( AV 5 CHIPS!! Min mage har redan blivit ovan all skit, eller så vill den bara inte ha eftersom den vet vad de gör med min kropp !! Jag kan även säga att jag har nu tappat sammanlagt 5 cm runt magen sedan förra  torsdagen :)
Jag har ingen våg hemma, så jag mäter istället.. Mycket bättre än en våg också, man ser mer resultat!!
Och jag ska inte göra någon smörgåstårta imorgon, har inte ork eller tid för de. Så jag ska göra en vanlig och det tycker jag inte om så värst mycket så de är ju bra..
Det enda som jag gruvar för att stoppa i mig imorgon är all cider och skit. Mycket socker osv, plus att jag vet inte hur mycket jag tål nu när jag äter mycket mindre och kroppen har fullt upp med att vänja sig vid allt annat ! Så de kommer nog bli en rolig kväll imorgon ;) Tror ni inte?

Uppdaterar lite senare :)

Kommentarer
Från: Ingela

Härligt att skämma bort sig själv lite. Jag köpte en rosa mopp:)



Ha en fin dag!



Kraam

2009-05-29 @ 11:16:19
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/
Från: Anonym

5 cm?! GUD VAD DUKTIG DU ÄR!!! :):D

2009-05-29 @ 14:11:56
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0