Herre min skapare

Trött eller bakfull ? de är frågan. Är fruktansvärt seg iallafall !
Kvällen började hos Evelina, surrade osv. Sedan så blev de bara jag, evelina och emma som for vidare ner till kvissle på cruisingen.. Träffade massa folk och hade supertrevligt! Synd bara att jag aldrig blev full, drack och drack men inget hände. Jag blir så stel på sånna där ställen om jag är nykter. Men jag hade trevligt iallafall, for väl hem runt 1 tiden tror jag.

En sak som jag inte förstår är att folk kan ändras så fruktansvärt mycket. När man är på cruisingar och sånt blir folk helt galna, vilket är superkul. men skulle man träffa samma människor på krogen skulle de inte vara samma människor.
Aja, gillar alla galna fulla människor som ligger i buskar och sover och lever livet bättre än vad jag gillar att gå på krogen.

idag hade jag bara tänkt att slöa. Har gjort mitt dagsverk redan. Ted väckte mig 11 den grisen så jag gick ut med hundarna och sedan har jag diskat och plockat undan. Ikväll skulle vi väl till Andreas en sväng tyckte jag Ted sa :)

Ska rota fram lite bilder från när vi va hos Evelina igår om jag hittar kameran :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0