God morgon världen !

Skulle kliva upp klockan 8 och ta en långpromenad, de blev inte av. Vaknade halv 10 ungfär och ´kom inte ens ihåg att jag stängt av väckaren:P Så det blev bara en liten kortis nu på morgonen. Långpromenaden får bli ikväll.
Unique har ju så mycket päls så hon svettas nog ihjäl om hon långt nu med tanke på att hon är en latmask också:P hehe.

Jag drömde en helt sjuk dröm inatt, min gamla klass från gymnasiet var på något slags studiebesök och vi gick bara vilse hela tiden. och varjegång man hälsade på någon så skulle man spotta dom i ögonen ! haha, .
Nu när jag tänker efter så har jag inte kommit ihåg att drömt så mycket den senaste tiden, men nu börjar de komma tillbaka :P Ni som känner mig vet att jag alltid drömmer helt sjuka drömmar och alltid måste berätta om dom! haha.

Ska snart göra i ordning lite frulle:) Sedan vet jag inte om jag kanske ska sätta mig och lösa lite korsord i veckorevyn, finns inte så mycket annat att göra:P

Kommentarer
Från: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-15 @ 10:48:31
URL: http://smdesign.blogg.se/
Från: Bella

Okej skönt :)

Nja jag tänkte dra till stan ikväll, gå på Rix Fm. Men efersom det bara kommer vara fulla fjortisar och äckliga killar där så lockas inte det längre, ska stanna hemma och mysa bara. Kanske en kompis kommer över :)

2009-05-15 @ 11:10:14
URL: http://bellvis.blogg.se/
Från: sabina

spotta i ögonen? det var något nytt :P

2009-05-15 @ 12:02:19
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0