God morgon,

god morgon, hör fåglar sjunga glatt go morgon go morgon i köööör!
Har precis gjort mig klar och ska snart äta frukost och springa ut med hundarna innan jag far:) Måste ringa och kolla så Madde är vaken också. Förra sommaren väckte jag henne ett par gånger efter att ha stått utan för porten i en kvart:P Hon har sina dagar när hon inte alls vill vakna! haha

Är lite småtrött, men det är inte allt för farligt! Vet inte varför men jag är lite nervös med tanke på att jag inte har jobbat på ett tag men det kommer nog att ordna sig:) Allt brukar va sig likt. Dessutom så jobbar jag bara till klockan 12 :)
Skönt att "smygstarta" lite innan sommaren är igång också!

Nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med mig. Börjar om en halvtimme :)

Kommentarer
Från: Jannice

Hoppas det går bra att jobba! Puss

2009-05-17 @ 08:35:14
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0