God morgon !

Eller god middag kanske !:P Klev faktiskt upp runt 10 idag men har inte orkar slagit på datorn förrän nu :) Tog en långprommis med hundarna istället.
Har sovit som en stock inatt, underbart ! Med tanke på natten igår så va de superhärligt.

Chefen från hemtjänsten ringde mig idag och sa att jag skulle komma på någon träff. Få lite delegering osv:) Längtar supermycket tills jag ska börja jobba. Skulle vilja se mitt schema också:P Hoppas på att få jobba massor, men jag skulle hemskt gärna vilja va ledig någon helg:P Förra året va jag bara ledig 1 dag åt gången. De va faktsikt lite tråkigt med tanke på att jag inte kunde hitta på något. Men eftersom komun snålar med pengar så lär de inte bli lika mycket jobb som förra året.

Nu ska jag kika igenom lite bloggar och sedan ska jag ta och ringa Hanna :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0