Första maj .

Igår kväll när Ted slutat gick vi upp till Evelina som bor ca. 2 hus bort :) Hade jätteroligt och träffade många trevliga männsikor :) Jag satt och funderade på varför jag inte tog med mig något att dricka där uppe. Dom bjöd ju mig hela kvällen. Men så plötsligt kom jag på de: Jag pratar så förbannat mycket när jag dricker, och eftersom jag inte umgåts med dom där människorna tidigare ville jag inte göra bort mig. Men tjena, de gick ju bra. Tror nästan att jag pratade öronen av dom ! HAHA, sry. 
Evelina har bott i huset brevid förut och jag förstår verkligen att hon flyttade, BALKONG! haha. Nu vill jag också flytta, jag vill också ha balkong. Är så himla avundsjuk. En sån här dag skulle jag vilja ha en balkong att sitta på och softa. Istället för att sitta ute och alla snuskiga gubbar stirrar på en.  Men, men. Sånt är livet.
Tyvär så hade jag som vanligt inte någon kamera med mig, så inga bilder blev de. 

Sommarvärmen som SMHI hade lovat till första maj är verkligen här nu. Guud så skönt de är ute! Synd bara att jag är rädd för att bränna sönder mig om jag solar. Som jag gjorde förra året. Jävla kräfta!! Men de är ju skönt också:P haha.

Aja, nu ska jag plocka undan lite här hemma. Sedan kanske de blir en långprommis om inte Madde bjuder upp mig på sin balkong;P Har ju kommit på att vi kan ta deras lägenhet när dom flyttar ;P Men då är de ju så att de bara bor en massa tok där. 

Kommentarer
Från: madde

hehe ja de tycker jag låter som en bra idé.. ta min lägenhet om vi flyttar.. så kan vi flytta snabbare om de kommer en lägenhet vi vill ha::P kraaaam!!1 jag ska tyvärr inte va hemma så jag kan inte bjuda upp dig:s ska till skogen och sola och njuta kanske grilla:P

2009-05-01 @ 11:21:24
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Från: Evelina

Du får komma och sitta och sola på min balkong hur mycket du vill :D:D

2009-05-01 @ 17:31:13
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0