Datorless!

Har superless på allt som heter dator för tillfället. Därav den dåliga uppdateringen :( SORRY!
Jag och Älsklingen har precis varit ute och skjutit lite kolsyrepistol (stavning?), jag gillar inte sån där jag :P Hatar när de "knäpper" i fingret. haha..

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan ska jag lägga mig på soffan med min love.
Har bakat idag också :) Tills på lördag, har bara hunnit med att baka syltgrottor med choklad på. Men det blir nog något mer imorgon !!
Måste fara och handla lite grejor till smörgåstårtan imorgon :) Ska för första gången göra en egen smörgåstårta ;) Vi får väl se hur den blir.. God hoppas jag . Haha, kör ju på mammas recept så det kan inte bli annat.

Förövrigt sitter jag bara och laddar inför lördag.. Längtar som tusan.
Dock har jag lite bekymmer över vad jag ska ha på mig osv. Men de ordnar sig alltid i sista stund ;P

Go kväll!

Kommentarer
Från: ronja

jag antar att det var du som skrev anonymt, haha.. och ja vi kommer, ska bara försöka fixa någon skjuts:)

2009-05-27 @ 22:38:16
URL: http://rnew.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0