Torsdag !

Har precis suttit och pratat med Hanna och allt mellan himmel och jord. Vi ska ta en sväng till Hudik imorgon :) Kolla lite på dollar och lite annat. De ska bli trevligt, de är sällan man åker åt de hållet .

Igår så jobbade jag mellan 13-17, de gick bra. Allt va som vanligt, inga konstigheter. Halv två ringde Ted mig och sa att han blev tvungen att åka och hjälpa pappa sin med bilen 10 mil bort. Hans pappa skulle till gävle med någon hund, men bilen hade pajjat. Så ted fick fara och skjutsa pappa sin till Gävle och sedan fick dom bogsera hem bilen 10 mil. Han kom väl hem runt 20.30 och då va han inte mycket pigg :P Så vi kollade på en film och sedan gick vi och la oss.
Vaknade klockan 7 imorse när teds väckarklocka ringde, utan att tänka på hur mycket klockan var så klev jag upp, pigg som tusan. Men när jag kollade på klockan så insåg jag att jag faktiskt kunde försöka sova en stund till. Sov till 8 ungefär, sedan så hade jag inte ro i kroppen att ligga längre i sängen .
Ska snart kolla på våra bästa år och sedan ska jag gå bort till ICA en sväng och köpa lite juice och sånt :)
Ikväll vet jag inte vad de blir. Men jag ska lägga mig tidigt iallafall så jag vaknar imorgon när jag, Hanna och Julia ska på "road trip " ;) Haha ..

Ha en bra dag



Bjuder på en bild på dom bästa :D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0