Tjo !

Allt gick bra igår på arbetsförmedlingen, tjejen i receptionen bokade möte med en handläggare osv :) Men de är inte förrän den 22/4 . Men jag ska på infomöte och skit innan också ! Blä, jag hatar infomöten.. men jag har inte så mycket annat val än att gå :P
Efter att vi varit på arbetsförmedlingen så skulle madde hem till sin pappa och lämna ett armband. Men han va inte hemma så vi fick för oss att vi skulle byta gardiner i alla rum tills att han kom hem . HAHA, malin och madde fasoner? :P Så vi grejade där en massa :) Trevlig trevligt,..

Nu så väntar jag på att Hanna ska komma hit och hälsa på :) Ska springa ner i förrådet en snabbis innan dom kommer och leta mitt slutbetyg som har fått fötter och gått iväg :S Hatar när jag tappar bort viktiga saker. Men jag vet inte om jag har tappat bort de heller, för jag har inte sett de sedan studenten när jag va hemma hos mamma. Så hon kanske har de undan stoppat någonstans också.
Hoppas att de kommer till rätta iallafall, måste ha med mig mina betyg till arbetsförmedlingen, också måste jag fixa arbetsgivar intyg från hemtjänsten också.

jaja, måste springa ner i förrådet nu ! Kanske uppdaterar lite senare :)

Kommentarer
Från: Jannice

Om du inte hittar betygen så ring till skolan så skickar dom ut nya =)

2009-03-24 @ 19:55:52
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0