Tisdag, tvättdag, slö

Har tvättat hela förmiddagen så nu är jag helt slut, är inte alls pigg och skulle egentligen ha legat och vilat istället så jag blir piggare. Men det behövdes tvättas efter helgen och älsklingen har jobbat..
Har sökt 6 jobb idag, och hoppas på att jag kan få något av dom .:) Håller alla mina tummar och tår :P

Helgen !

For upp i torsdagskväll runt 19 .. Kom väl fram till gräftåvallen runt tio halv elva.
Eftersom jag hade stövlar på mig så åkte ju jag på att trampa upp en gång till husvagnen så vi kunde skotta oss in :P Typiskt att jag alltid måste vara den som offrar sig :P haha. Bäddade upp och gick och la oss nästan på en gång.
Jag och Ted låg och brottades om både täcke och plats hela natten !! Haha, vi är van att sova i 180 cm och bre ut oss som bara den, så de va lite svårt att vänja sig vid att inte kunna ligga på mage ;P
På fredagen åkte Fredrik och Ted i backen, jag och Hanna gick en liten sväng så Julia somnade och sedan så stod vi och kollade när grabbarna åkte :) Snöade som tusan och frammot kvällen blåste de så jag trodde att husvagnen skulle lätta från backen . Hua..
Men lördagen va super, soligt och härligt. Va ute nästan hela dagen och på kvällen vart de en dusch och sedan kikade vi lite på Tv . Har haft det jättebra :) Hade gärna haft med mig en pulka och åkt lite, men de får jag komma ihåg till nästa gånga jag åker..
Allt va inte bara bra heller, till att börja med kan jag säga att jag träffat på de otrevligaste butiksbiträdet någonsin.
Vem sitter bakom kassan och äter mat för de första ? Och för de andra så va han "även kallad leverfläcken" jättesur och ville inte svara på några frågor.
För de andra så vart vi utan värme en stund sista natten :P Vet inte riktigt vad som hände, men vi satt allihopa under täcken och huttrade. Teds strumpor hade frusit fast i golvet inne i TORKSKÅPET ! haha ... Även att de va isklumpar på dom :P Men inga sura miner för de, det gjorde det bara ännu mysigare tycker jag :) Tråkigt att åka hem, men ändå lite skönt att komma hem till vovven och sängen :)

Ska lägga upp några av de få bilder jag knäppte. Jag klagar på att jag alltid glömmer kameran när jag ska någonstans. men tar jag med mig den så glömmer jag bort att knäppa kort :P Kanske ska skaffa en snöre och hänga den runt halsen så jag aldrig glömmer den :P



Frulle, fredag morgon :)



-||-



Fredrik redo för backen :)



Älsk :)



Hanna :)



Gubben :)



Hanna och Jag fick inte upp husvagnsdörren, så vi försökte bryta oss in :P Efter ca. 20 minuter sa fredrik att vi
förmodligen hade fel nyckel ! haha. De hade han alldeles rätt i :P



Julia :)



Hanna och Julia


Nu ska jag lägga mig på soffan och trycka i mig lite vitaminer så jag blir pigg någon gång !!:)
Får vad jag hittar på imorgon, om jag är piggare så blir det nog en långprommis med hunden och förbereda mig för att söka lite mera jobb :)
Om jag känner mig lika dålig som idag ska jag försöka vila, vilket jag har svårt för att göra. Kommer alltid på någon som måste fixas. Har inte så mycket ro i kroppen att jag kan ligga still en hel dag.
Många tror att jag bara latar mig hela dagarna när jag inte jobbar. Men jag kan lova er att så är inte läget .
Jag har alltid massa tvångstankar om saker som måste fixas och ställen som måste städas.
Är de inte toalettväggarna så är de förrådet eller kylskåpet eller nåt. Kanske jag skulle behöva skaffa mig en hobby som hjälper mig att avleda alla dessa tvångstankar? En bra sak att fundera över kanske ..

God natt !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0